Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Találkozásom Dokdóval – Egy dél-koreai kirándulás története – 2. rész

Sinka Zsófi a Dokdón, a dél-koreai szigeten tett kirándulásáról videókat is készített. Íme, egy csokorban az összes. A cikk első részét pedig itt olvashatod el. (Tetszett a cikk? Kövess minket a...

Menekülés a háborúból: Eilat

Lehetséges kikapcsolódni  egy háborús országban, ahol naponta többször is megszólal a sziréna? A válaszom: igen. De ahhoz TV lekapcs,  rádió kikapcs, pár nap szabadság, és irány Eilat. Eilat Izrael...

Kóborlásaim Mallorcán

Mint az előző bejegyzésben is említettem, volt szerencsém Mallorcára utazni és pár napot eltölteni Palma de Mallorca városában. Közben igyekeztem mindazt megnézni, amire csak lehetőségem adódott, mind...

Kísértettúra Sanghajban

Az éhező kínai szellemek után elmesélem egy sanghaji szellemtúrám élményét, melynek során idegenvezetettből lettem mondvacsinált idegenvezető. A most is működő Newman Tours szervezte Shanghai Ghost...

Ettünk, láttunk és nem akartunk visszajönni – Toszkána

Két hét a mennyországban. Aki már járt Toszkánában most biztosan nagyban bólogat a gépe előtt, aki pedig még nem, az meg azért, mert csak ezt hallotta róla. Az ételek, az italok, a keskeny kis...

Sinatra fodrászával és Titó szakácsával Palm Springsben

Akármerre járok Amerikában, mindig nézem, kutatom a helyi magyar kötődést, múltat és jelent. Így történt ez a karácsonyi szünetben is, amikor az ünnepekre érkezett nagyszülőket egy pár napos Palm...

A Rajna-völgy csodái

Már hűvös az este; a Rajna nyugodtan folydogál; a hegycsúcs lángsugarasra gyúlt alkonypírban áll. Ott fenn ül – ékszere csillog – a leggyönyörűbb leány; aranyhaja messzire villog arany fésűje nyomán....

Spanyol klímából Angliába!

Egy kedves barátom meghívására érkeztem az esős Angliába. Izgalommal vártam az utazást, mert egy régen látott barát várt Gatwicken, illetve korábban még nem jártam Angliában, és már régóta szeretettem...

Bejárni busszal Amerikát

Ha olcsó megoldást keresünk, buszos kirándulásokkal érdemes bejárni Amerika különböző államait. Rengeteg cég szervez ilyen pénztárca kímélő utazásokat, azonban én egyet ajánlanék mindenkinek: a...

Vasárnapi séta a Lajta-hegység lábánál

Másodszorra indultunk vasárnapi sétára a Bécstől mintegy 40 kilométerre fekvő Lajta-hegység lábához. Most is egy olyan februári vasárnapot választottunk ki, amikor hét ágra sütött a nap, és tudtuk,...